Dear World: I'm coming!: Krótko z powodu Nowego Roku / Shortly cause of NYE

piątek, 2 stycznia 2015

Krótko z powodu Nowego Roku / Shortly cause of NYE


Postanowienia? Jak zawsze SĄ. Cz udało mi się zrobić w tamtym roku to co planowałam/założyłam? Częściowo, jak zawsze. :) W tym roku będzie podobnie choć coś się w mej głowie pozmieniało i chyba zrobiłam się bardziej zawzięta (z resztą nie mnie to oceniać, jestem ostatnią osobą, która mogłoby się na ten temat wypowiadać).

Choć ten rok mógłby się rozpocząć lepiej i wiem, że będzie trudny... przeżyję! Nie mam wyjścia ani wyboru. Wiem też gdzieś, że w czeluściach mego mózgu jest myśl, że jak sobie coś postanowię to choćbym miała głodować i rwać sobie włosy z głowy... to jakoś się uda :D  Kolejny cel? Australia. Po drodze pewnie kilka innych miejsc, słoik istnieje, a nawet coś w nim już jest (punkt pierwszy: spłata długów :D) , na święta dostałam przewodnik po Sydney... tak na dobry początek!

Spełniajcie marzenia i róbcie to co lubicie! Nie marnujmy czasu na ludzi, którzy mają nas gdzieś, nie marnujmy sił na robienie rzeczy, które nie sprawiają nam przyjemności. Za krótko żyjemy, a jest tyle do zrobienia!



ENG version :)

NY resolutions? As always they exist. Did I everything what I supposed to do last year? Partly, as always. :) This year will be the same but I feel that something in my head have changed and probably I'm bit more fierced (I'm the last person who should jugde myself, well, I'm just not very objective ).

This year could started better, and I know it will be difficult...but I'm gonna survive! I have no choice and... no choice, right?. I also know somewhere in the depths of my brain that if I will decide something like even if I had to starve and tear their hair out... it somehow gonna succeed :D The next goal? Australia. Along the way probably a few other places, there is a new jar for my savings even have something in it (the first point: the repayment of debts:D), for Christmas I got a book about Sydney... good start!

Make your dreams come true and do what you like! Do not waste your time on people who are not worth doing that, don't waste power on doing things which give you no pleasure. Life is too short for those things and there are so many good things to do :). With love!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz